Friday 21 June 2019

Hari Jalinan Mesra 1/2019

Tarikh : 21 Jun 2019
Hari : Jumaat
Masa : 8.00 - 11.50 Pagi
Tempat : Kelas PPKI

Hari Jalinan Mesra buat pertama kalinya untuk tahun 2019 telah diadakan di SK Taman Putra Perdana. Begitu juga dengan murid-murid di Program Pendidikan Khas Integrasi SK Taman Putra Perdana turut tidak ketinggalan mengadakan perjumpaan diantara ibubapa/ penjaga dan guru kelas di dalam membincangkan berkenaan pencapaian anak masing-masing. Perjumpaan yang diadakan setiap tahun ini merupakan salah satu peluang dimana ibubapa dan penjaga dapat bertukar-tukar pandangan dan idea baru dalam meningkatkan pencapaian akademik murid-murid PPKI secara menyeluruh samada dibidang kurikulum mahupun kokurikulum.







Hari Jalinan Mesra yang bermula pada pukul 8.00 pagi sehingga pukul 11.50 pagi ini mendapat sambutan yang menggalakkan daripada pihak ibubapa dan penjaga murid-murid PPKI. Komitmen yang tidak berbelah bahagi dari pihak ibubapa/ penjaga murid-murid PPKI diharapkan dapat berterusan demi memastikan peningkatan pencapaian yang memberangsangkan. Kesemua murid yang hadir pada hari tersebut pulang bersama ibubapa dan penjaga masing-masing.



No comments:

Post a Comment

Kem Bestari Solat PPKI

  Kem Bestari Solat PPKI Sesi 2023 telah diadakan pada Jumaat, 27 Oktober 2023.     Kem ini dianjurkan oleh Panitia Pendidikan Islam den...