Wednesday 31 July 2019

Lawatan Ke Karnival Kemahiran Pendidikan Khas Daerah Sepang 2019 DI SMK PUTRA PERDANA

Pada 31 Julai 2019, PPKI SKTPP dijemput hadir untuk memeriahkan Karnival Kemahiran Pendidikan Khas Daerah Sepang yang diadakan di SMK Putra Perdana. Terdapat pelbagai jenis pameran dan jualan yang diadakan di sana. Antaranya ialah jualan hasil tanaman oleh pelajar PPKI SMKPP, makanan dan minuman, kraf tangan dan perabot serta pertandingan yang dianjurkan oleh SMKPP. 

Dua orang murid PPKI sekolah kita telah dipilih untuk mewakili sekolah dalam Pertandingan Membuat Sandwic untuk murid sekolah rendah. Murid yang terlibat ialah Muhammad Adam Izzuddin dari kelas Cricket dan Mohammad Amin dari kelas Aquatics. Mereka dibimbing dan dilatih oleh dua orang guru PPKI sekolah kita iaitu Cikgu Norfauziaton dan Ustazah Maizan. Berkat usaha dan kerajinan murid serta bimbingan para guru, sekolah kita telah memperoleh kejayaan dengan memenangi Tempat Pertama dalam pertandingan tersebut. Tahniah dan syabas diucapkan!














No comments:

Post a Comment

Kem Bestari Solat PPKI

  Kem Bestari Solat PPKI Sesi 2023 telah diadakan pada Jumaat, 27 Oktober 2023.     Kem ini dianjurkan oleh Panitia Pendidikan Islam den...