Thursday 25 June 2015

PK Pendidikan Khas Baharu

Selamat Datang diucapkan kepada Guru Penolong Kanan (GPK) Pendidikan Khas yang baharu iaitu Puan Norhamizah Binti Hamzah. Beliau akan menerajui Program Pendidikan Khas Integrasi yang selama ini tanggungjawab tersebut digalas oleh Penyelaras PPKI; Pn. Roslina binti Jafar. Terima kasih banyak diucapkan kepada Pn. Roslina atas jasa baik mengurus PPKI selama ini. Semoga gandingan PK Pendidikan Khas bersama guru-guru dan PPM akan lebih memantapkan lagi pentadbiran PPKI khususnya dalam meningkatkan kemajuan pendidikan anak-anak istimewa ini.
   Satu mesyuarat taaruf antara pentadbir SKTPP bersama PK Pendidikan Khas, guru-guru serta PPM PPKI telah diadakan di Bilik Mesyuarat SKTPP pada 25 Jun 2015. Dalam sesi tersebut Guru Besar mengalu-alukan kedatangan Pn. Norhamizah selaku GPK PPKI. Ustazah Norhamizah tidak asing lagi kepada warga PPKI kerana beliau merupakan guru Pendidikan Islam di sekolah ini yang telah dinaikkan pangkat ke jawatan tersebut.
   Pn. Norhamizah telah menyampaikan sepatah dua kata serta harapan untuk sama-sama mengurus dan membimbing murid-murid berkeperluan khas. Seterusnya guru-guru melaporkan aktiviti dan perkembangan terkini PPKI.


 Pn. Norhamizah binti Hamzah - PK PPKI SKTPP




Mesyuarat suaikenal PPKI

No comments:

Post a Comment

Kem Bestari Solat PPKI

  Kem Bestari Solat PPKI Sesi 2023 telah diadakan pada Jumaat, 27 Oktober 2023.     Kem ini dianjurkan oleh Panitia Pendidikan Islam den...