Wednesday 10 May 2017

Demonstrasi Memanah

Kelab Memanah Saad bin Abi Waqas (Team SASAr) dari SAM Bandar Baru Salak Tinggi yang diwakili oleh Cikgu Firdaus dengan kerjasama Encik Zaimi iaitu bapa kepada Puteri Memanah SKTPP, Niqa Abyana telah mengadakan satu demonstrasi memanah di padang sekolah. Seorang daripada murid PPKI, iaitu Hafiz dari kelas Archery merupakan salah seorang peserta yang menyertai demonstrasi ini. Alhamdulillah, sepanjang penglibatannya dalam demonstrasi ini, Hafiz menunjukkan minat dan semangat yang tinggi dalam sukan memanah.

Jutaan terima kasih diucapkan kepada Cikgu Firdaus dan Encik Zaimi yang sudi hadir dan memberikan penjelasan dan demonstrasi yang bermanfaat kepada warga SKTPP. Tidak lupa juga kepada semua waris, murid serta para guru yang turut sama menyertai demonstrasi memanah ini. Semoga sukan memanah dapat mencungkil bakat terpendam yang ada dalam diri murid, terutamanya murid PPKI dan dapat mengharumkan nama negara suatu hari nanti. In sha Allah..





No comments:

Post a Comment

Kem Bestari Solat PPKI

  Kem Bestari Solat PPKI Sesi 2023 telah diadakan pada Jumaat, 27 Oktober 2023.     Kem ini dianjurkan oleh Panitia Pendidikan Islam den...